EL GEVA-CEA B GUANYA AL MOLINS DE REI I ES POSICIONA AL CAPDAMUNT DE LA CLASSIFICACIÓ

El passat diumenge l’equip B és va desplaçar a Molins de Rei per jugar la segona ronda de la lliga. Tots els rivals tenien un ELO superior als nostres jugadors. No obstant això, l’equip va fer molt bon paper i va aconseguir guanyar amb un resultat de 4-6 a favor de l’equip andorrà.

El primer en acabar va estar Josep Maria Montraveta, que va signar taules a la jugada 17, una partida on les negres van sacrificar un peó a canvi d’una forta pressió a les columnes obertes a i b. No obstant això, la partida va arribar a una posició equilibrada amb perspectives tàctiques per ambdós bàndols.

En els taulers 3 i 4 vam tenir dues victòries molt rellevants, atès que Andria Ercoli i David Sinfreu van jugar partides amb molt bona posició pels dos i van saber aprofitar en tot moment l’avantatge que tenien respecte els seus rivals.
La sort no va estar de part de Juan Guerra que malauradament va acabar perdent una partida després de jugar l’apertura anglesa i quedar-se en una posició equilibrada.

Jordi Muratet va fer taules després d’haver jugat una partida amb una obertura clàssica on poc després les negres es van debilitar la seva estructura de peons però no va ser suficient per aconseguir la victòria de les blanques.

Dzianis Furman també va signar unes taules després de jugar una partida amb l’obertura Londres, on va obtenir una estructura sòlida i flexible i es va desenvolupar ràpidament. Tot i això, les negres van respondre amb jugades clàssiques mantenint una posició equilibrada pels dos.

Júlia Muratet va acabar fent taules després de jugar una Caro-Kann on posicionalment és va quedar molt millor però on els detrets de temps li van jugar una mala passada i va acabar fent escac continu. Poc després, Alexandra Muratet donava un punt més a l’equip andorrà després de respondre un sistema Londres del rival i aconseguir un avantatge que no va desaprofitar.

El matx anava 3-5 a favor del GEVA-CEA B i quedaven les partides d’Ariadna de la Riva i Sergi Pham. Es necessitaven unes taules per acabar guanyant la ronda, de manera que Sergi Pham, va arribar a un final de rei i peons molt igualitari on finalment va signar unes taules que van donar la victòria a l’equip.

Ariadna de la Riva va tenir una partida amb un final molt interessant on ella tenia rei i dama contra quatre peons, alfil, cavall i rei. Era una posició molt complicada de guanyar per part dels dos jugadors, de manera que finalment van signar l’empat.

Així doncs, l’equip B aconseguia la segona victòria d’aquests lliga amb un resultat de 4-6 que els deixa en segona posició de la classificació empatats amb el primer que és el Sant Andreu B, equip rival a la tercera ronda on es jugaran la primera posició de la classificació.

  Molins de Rei   4 – 6   GEVA-CEA B
1 Sanglas, Josep 2368 MC ½-½ 2177 MC Pham, Sergi
2 Garcia, Marc 2266 1 – 0 2193 Guerra, Joan
3 Prats, Joan B. 2099 0 – 1 1831 Ercoli, Andria
4 Carreño, Carles 2086 0 – 1 1976 Sinfreu, David
5 Bogerd, Alex 2018 ½-½ 1977 Muratet, Júlia
6 Vicente, Gabriel 2062 ½-½ 1965 Montraveta Josep Mª
7 Carrasco, Josep F. 1979 0 – 1 1927 Muratet, Alexandra
8 Niubó, Joan 1959 ½-½ 1933 Furman, Dzianis
9 Palomeras, Eduard 1941 ½-½ 1918 De la Riva, Ariadna
10 Beltrán, Albert 1937 0 – 1 1833 Muratet, Jordi
Júlia Muratet Carmona

Júlia Muratet Carmona

Professor FEVA | Àrbitre Nacional

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B

20250126 Molinsde Rei vs GEVA-CEA B