El matx acaba en empat, el primer de l’olimpíada
| 6a ronda el 19/11/2008 | ||||||||
| M. | 122 | Elo | - | 100 | Elo | 2 : 2 | ||
| 55.1 | IM | Mehmeti Dritan | 2403 | - | GM | De La Riva Aguado Oscar | 2537 | ½ - ½ |
| 55.2 | FM | Rama Lorenc | 2297 | - | FM | Garcia Raul | 2257 | ½ - ½ |
| 55.3 | Paci Aleksander | 0 | - | Santamaria V | 2106 | 1 : 0 | ||
| 55.4 | Guxho Çlirim | 0 | - | Fernandez Lopez Joan | 2095 | 0 : 1 | ||
Avui ens ha tocat un rival que de jugar amb els seus millors membres ens superaria en rànquing en el segon i tercer tauler, encara que finalment no ha estat així doncs han fet descansar el seu primer tauler qui no ha tingut massa bons resultats en les rondes precedents.
A la partida del quart tauler, en Joan ha seguit un esquema de peces secundari però incisiu contra la defensa Caro-Kann del seu rival, i ben aviat ha aconseguit atacar amb força degut a les inexactituds del portador de les peces negres i a l’energia desplegada pel nostre jugador, aconseguint una victòria contundent.
A la partida de l’Oscar el seu rival ha plantejat una línia no massa habitual contra la defensa Holandesa del nostre jugador, i s’ha produït un esquema de bloqueig central on la debilitat del peó h d’Oscar ha centrat l’atac del blanc. Finalment el nostre jugador a aconseguit defensar-se, arribant a una posició aproximadament igualada on han acordat taules.
La partida d’en Vicens s’ha centrat en la lluita pel centre on el nostre jugador tenia avantatge, i també al flanc de dama on el blanc ha guanyat un peò amb el seu atac. Finalment s’ha demostrat que la iniciativa del Vicens només era aparent i n’hi ha hagut prou amb el material de més per que el blanc s’imposés.
A la partida d’en Raül, aquest ha quedat en lleugera inferioritat degut a perdre el control de la columna d, el que l’ha obligat a defensar-se, tot hi que tenia algunes oportunitats dinàmiques en el centre, això sí, amb el risc de debilitar la posició del seu rei. Finalment ha arribat a un final amb torre i àlfil per cada jugador on un peó feble negre a c5 compensava la millor col·locació de les peces negres. Després d’intentar-ho durant unes jugades, s’ha signat l’empat ja que cap dels dos jugadors podia progressar.
Totes les partides en directe a partir de les 15:00 hores
Resultats, emparellaments i classificacions












3 Comentaris rebut
19 novembre, 2008 @14:29
Vamos equipoooooooooooo!!!
20 novembre, 2008 @15:37
Què dolent sembla el sopar que us donen!!! Fas panxeta oscar, molt bona idea capi del reportatge de la vostra vida a Dresden…
Ànims nois!!!
20 novembre, 2008 @17:36
Doncs si, Silvy, el sopar és dolent amb ganes, però resignació que és lo que toca… a veure si millorem els resultats que estem tenint molta mala sort en els emparellaments i en les partides… xao
Deixa un comentari!